feedforward tijdens trainingen

De feedforward analyse™ zetten wij regelmatig in tijdens onze (reguliere) trainingen. Hieronder twee voorbeelden van trainingen waarbij feedforward ingezet wordt. Klik op de link om naar het programma op de Direction website te gaan. Deze trainingen worden ook regelmatig als in-company trainingen aangevraagd. Neem hiervoor contact op met Marco Schreurs (T. 035-6037979).

feedforward tijdens trainingen Direction

Twee voorbeelden van trainingen waarbij feedforward wordt ingezet:

1-daagse training: Effectieve gezonde feedbackcultuur

aanspreken met impact – positief beïnvloeden van het resultaat – open- en actiegerichte dialoog

Je merkt dat nu niet iedereen binnen je team en/of organisatie zich durft uit te spreken en fouten durft te maken. Jullie zijn erg lief voor elkaar en spreken elkaar nauwelijks aan. Of jullie spreken elkaar aan, maar het heeft niet het gewenste effect. Je beseft dat ieders kwaliteiten niet optimaal benut worden en resultaten niet optimaal behaald.

Deze eendaagse training helpt je om meer grip en invloed te krijgen op het creëren van een effectieve feedbackcultuur. Een cultuur waarin mensen elkaar aanspreken op gedrag en verantwoordelijkheden en prestaties ook daadwerkelijk verbeteren o.b.v. die feedback. Je krijgt een goed beeld hoe een open- en actiegerichte feedbackcultuur bijdraagt aan een beter resultaat, welke zaken daarin aandacht vragen en wat jouw rol kan zijn om hier positief invloed op uit te oefenen.

Klik hier voor het gehele programma: Effectieve gezonde feedbackcultuur!


1-daagse training: Effectief omgaan met laag en hoog presteerders

Deze training gaat niet over de middelmaat, maar hoe je middelmaat in jouw team kunt ontstijgen. Wat doe je met die medewerkers die het teamresultaat zeer positief of negatief beïnvloeden? Hoe ga je met ze om? Hoe inspireer je ze? Wie moet er welke aandacht krijgen? Moet je de hoog en laag presteerders laten samenwerken of juist niet? Wanneer is het genoeg met laag presteerders en is afscheid nemen de oplossing?

Ons wetenschappelijk onderzoek naar high performance organisaties (HPO) staat zeer in de belangstelling. Deze training gaat over hoe HPO organisaties met laag presteerders omgaan en hoe ze toptalent nog verder laten bloeien. Hoe balanceer je als manager tussen top en slecht presterend talent in je team? Het niet besluitvaardig omgaan met niet-presteerders, maar ‘je kop in het zand steken’ als manager is een keuze die veel managers maken, maar bouwt niet aan HPO prestaties. Vaak weten managers uit onmacht niet wat ze kunnen en mogen doen. Met nietsdoen houd je als manager het niet-presteren zelf in stand, want je geeft zo gelegenheid aan de niet-presteerders ermee weg te komen. En erger nog,….alle aandacht die je besteedt aan je niet-presteerders, missen je hoog-presteerders. Die medewerkers die je team en organisatie juist succesvol de toekomst in koersen!

Klik hier voor het programma: Effectief omgaan met laag en hoog presteerders!

St Jansdal
Qirion
Pwc
Vesteda
Heineken
Eigen Haard