BOEKRECENSIES

Van feedback naar feedforward: zo kom je als organisatie echt vooruit

Wat een prachtige, uitgebreide recensie van ‘Feedforward in Leiderschap’ op FrankWatching.

Hieronder enkele quotes uit de recensie. Hier de link naar de recensie op FrankWatching.

“Waarom ‘eye-openenend’? In eerste instantie vanwege de interessante theorie. Het laat je toch met een andere blik naar je aanpak als leider – en als team – kijken. Maar elke theorie, hoe aannemelijk deze ook is en hoezeer deze ook gebruikmaakt van andere sterke theorieën, blijft in de basis precies dat: theorie. De vele voorbeelden en harde cijfers in het boek zorgen ervoor dat je niet meer om de feedforward-methode heen kunt.”

Feedforward in Leiderschap

“Wees niet bang dat de auteurs alles met de mantel der liefde willen bedekken. Moeilijke kwesties als ‘omgaan met een ondermaats presterende medewerker’ worden ook behandeld, waarbij ook onderkend wordt dat het in sommige gevallen gewoon tijd is om afscheid te nemen van elkaar. Maar niet nadat er eerst alles aan gedaan is om iedereen aan boord te krijgen.”

“…Hoewel leiders regelmatig concreet worden aangesproken in het boek, is het eigenlijk voor iedere medewerker nuttig. Maar ook voor zzp’ers die te veel in hun comfortzone blijven zitten en willen weten hoe ze het beste uit zichzelf halen. Het is zelfs te gebruiken als een soort handboek voor een ‘beter’, afwisselender en meer betekenisvol leven.”

Feedforward in Leiderschap

Het ultieme werkboek voor jou als leidinggevende, om met nog meer succes (team)doelen te realiseren!

Het beste uit jezelf halen. En uit je team. Natuurlijk wil je dat, maar zo makkelijk is dat niet. Waar focus je als leidinggevende op? Als leidinggevende kun je wel wat Feedforward in Leiderschap gebruiken. Het geeft jou en je collega’s houvast. Dé brandstof om jezelf en je team positief te blijven ontwikkelen en de doelen met nog meer focus te realiseren. Want die brandstof, dat is feedforward.

In het boek ontdek je wat je al goed doet en hoe je die kwaliteiten kunt gebruiken om het (nog) beter te doen. Het boek laat je reflecteren de 3 belangrijkste ingrediënten voor teamsucces: gemeenschappelijke DOELEN, COMMITMENT van iedereen en ACTIES die worden volgehouden.

Meer Koop nu
DNB
Merem